Wat kan ik voor u betekenen...

Als gediplomeerde biologie docent, coach en trainer werk ik vooral voor organisaties en instellingen die onderwijs en educatie bieden op verschillende niveaus. Werken met de verschillen tussen leerlingen/studenten en hoe hun persoonlijke doelen worden bereikt staan hierin centraal. Zo zegt één van mijn opdrachtgever, het Da Vinci College in Dordrecht, als volgt over mij:

Afgelopen schooljaar heeft Hulya Celik gewerkt voor het Da Vinci College te Dordrecht op de afdeling Wellness. De studenten van Wellness leren het vak schoonheidsspecialiste en daar behoort het vak anatomie.Hulya is voor de leeuwen geworpen door de differentiatie aan klassen die op dat moment les moesten krijgen in Anatomie. Een reparatie traject, een versneld traject en een eerste jaars groep die een achterstand hadden opgelopen. Geen ideaal beeld voor een docent die ook daarnaast organisatie vreemd is. Voor Hulya geen probleem. Ze heeft alles opgepakt, aangepakt en doorgezet wat tot goede eindresultaten heeft geleid. Reparatietraject en versneld traject heeft de school mogen verlaten met een diploma! En de achterstand van de 1ste jaars ingehaald. Petje af. Hulya verstaat haar vak heel goed. Is zeer creatief en heeft haar creativiteit aangepast aan de behoefte van de groep. Weet goed orde te houden en kan goed haar grenzen aangeven. Als collega heb ik Hulya mogen ervaren als eerlijk, meedenkend, creatief en doorzettingsvermogen. Daarnaast weet Hulya veel over onderwijs en heeft goed beeld wat de student nodig heeft. Kortom, Hulya is een aanwinst voor de organisatie.

FEEDBACK VAN ROC MIDDEN NEDERLAND OVER MIJ:

-          Staat boven de stof; 

-          Goede lesstof: informatieve en aantrekkelijke powerpont presentatie;

-          Goede uitleg;

-          Goede interactie met klas;

-          Goede verwerkingsopdrachten;

-          Persoonlijke noot in uitleg / aansluiten bij belevingswereld studenten!

Mijn diensten bestaan uit het verzorgen van...…

  •  lessen in biologie 2e graads, anatomie en fysiologie;
  •  workshops binnen het leergebied persoonlijke ontwikkeling en/of kunstzinnige oriëntatie* ;
  •  trainingen en coaching in omgang voor ouders en professionals van hoogbegaafde kinderen;
  •  privélessen ( van de voorgenoemde vakken).

*Kunstzinnige oriëntatie heeft als doel: a) een samenhangende, brede ontwikkeling van jongeren: sensomotorisch, creatief, affectief, sociaal, cognitief en esthetisch; b) oriëntatie op kunst en cultuur in de samenleving; reikt jeugdigen de mogelijkheden aan om belevingen en ervaringen te ordenen en te begrijpen door gebruik te maken van beelden (zie beeld (2)) , taal, klank en beweging; tegelijkertijd worden zij ingeleid in specifieke deelterreinen van de kunst en cultuur; in de kunstzinnige vakken is sprake van: een actief oftewel productief aspect, nl. het aandacht besteden aan de inhoud van ervaringen, belevingen en emoties, maar ook aan de manieren waarop die vorm (1) krijgen in beelden, taal, klanken en beweging; een receptief aspect, nl. een eerste introductie in de kunst. Bron: www.ensie.nl

Heeft u vragen over mijn diensten, of wilt u misschien een vrijblijvende offerte aanvragen? Vul dan vrijblijvend onderstaand formulier in.